Mezinárodní marketingová strategie vybrané společnosti

Název práce: Mezinárodní marketingová strategie vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Koňáková, Jaroslava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce zpracovává marketingovou strategii pro vstup na trh Velké Británie pro společnost Stomi s.r.o. V první části práce jsou shrnuty relevantní teoretické koncepty a popsána metodika tvorby marketingové strategie v prostředí Business to Business. V praktické části práce je na základě této metodiky vypracována analýza trhu Velké Británie a navržena marketingová strategie.
Klíčová slova: Velká Británie; B2B; vstup na trh; marketingová strategie
Název práce: International marketing strategy of a selected company
Autor(ka) práce: Koňáková, Jaroslava
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 4. 2008
Datum podání práce: 30. 4. 2008
Datum obhajoby: 2. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8430/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: