Cílem této diplomové práce je sestavní podnikatelského plánu pro nově vznikající svatební agenturu. Tato svatební agentura se zaměřuje především na svatby na klíč v Praze a Středních Čechách. Dílčím cílem je na základě provedených analýz vyhodnotit realizovatelnost daného podnikatelského záměru. Kromě popisu podnikatelského záměru a marketingové strategie jsou v této práci k nalezení analýzy jako PEST analýza, SWOT analýza, analýza trhu a konkurence a marketingové výzkumy. Pro zhodnocení záměru jsou zde k nalezení i finanční výkazy a plány. Z analýz a výzkumů bylo zjištěno, že poptávka po svatebních agenturách bude růst. Na trhu se již teď svádí konkurenční boj a dá se předpokládat, že přibyde další konkurence. Agentura zvolila strategii nízkých cen, čímž se stala tato podnikatelská činnost nedostatečně výnosná.
Klíčová slova:
podnikatelský plán; analýza trhu a konkurence; svatební agentura
Název práce:
Business plan – Wedding Agency
Autor(ka) práce:
Dvořáková, Lucie
Typ práce:
Diploma thesis
Vedoucí práce:
Kešner, Martin
Oponenti práce:
Hartman, Ladislav
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
The objective of the master's thesis is business planning, new venture creation of Wedding Agency. This Wedding Agency focuses on turnkey wedding in Prague and Central Bohemia especially. The partial aim is to evaluate the feasibility of the business idea by performed analyses. In this work we can find also analysis as PEST analysis, SWOT analysis, analysis of market competition and marketing research. Financial statements and schedules for evaluating of the project are here as well. From analyses and research was found that the demand for wedding agencies will grow. On the market, there is already competition and it can be assumed that will increase. The Agency has chosen a strategy of low prices, which have made this business work financially unattractive.
Klíčová slova:
wedding agency; analysis of market and competition; business plan
Informace o studiu
Studijní program / obor:
Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management