Analýza spotřebitelských postojů k internetovým srovnávacím portálům v oblasti pojištění

Název práce: Analýza spotřebitelských postojů k internetovým srovnávacím portálům v oblasti pojištění
Autor(ka) práce: Fučikovský, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Jílková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analyzovat spotřebitelské postoje k internetovým srovnávacím portálům v oblasti pojištění. Dále zjistit co spotřebitelé na srovnávacích portálech hledají, co nacházejí, co jim na nich chybí a co by případně uvítali jako rozšíření. Práce bude poskytnuta firmě PFP s.r.o., která se zabývá provozem těchto portálů, jako podklad pro další rozvoj jejích marketingových aktivit. Práce je rozdělena do dvou částí. První částí je část teoretická, ve které se věnuji teoretickým východiskům spotřebního chování, popisuji proces nákupního chování a metodologii pojištění. Druhou částí je část praktická, kde zhodnocuji vlastní výzkum kvality portálů a dotazníkového šetření.
Klíčová slova: internet; spotřební chování; srovnávací portály; spotřebitelské postoje; marketing; pojištění
Název práce: Analysis of consumer attitudes towards online comparative portals in the field of insurance
Autor(ka) práce: Fučikovský, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Jílková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Goal of this thesis is to analyse consumer attitudes toward online comparative portals in the field of insurance, to find out what are consumers looking for, what are they finding, what are they missing and which expansion would the prefer. Thesis will be provided to PFP s.r.o. company, who is an owner of these comparative portals, as a base for further marketing expansion. Thesis is divided to two parts. First part is theoretical and in it I deal with theoretical bases of consumer behaviour, I list the process of buying products and list methodology of insurance. Second part is practical where I analyse my research of quality of internet comparative portals and questionnaire of consumer behaviour.
Klíčová slova: comparative portals; internet; consumer attitudes; marketing; insurance; consumer bahaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 10. 2013
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 27. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45109/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: