Marketing ve veřejné správě

Název práce: Marketing ve veřejné správě
Autor(ka) práce: Baier, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Louda, Tomáš
Oponenti práce: Matula, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá vlivem marketingových aktivit obce s rozšířenou působností Trutnova na jednotlivé oblasti, které poskytuje veřejná správa města s důrazem na cestovní ruch v závěru práce. Práce mapuje časový rámec posledních několika let se zaměřením na období v letech 2009-2014. Nejprve jsou v bakalářské práci zpracovány a definovány teoretické poznatky a termíny z oblasti marketingu obecně a marketingu veřejné správy, který má vlastní specifické vlastnosti. Ty jsou porovnány s běžnými postupy marketingového procesu v soukromé sféře. V praktické části projektu se zhotovitel zabývá konkrétními postupy a technikami, jež obec s rozšířenou působností Trutnov aplikuje v rámci svého celkového rozvoje. Pro názornou ilustraci je v práci uvedeno velké množství vybraných příkladů. Autor pracuje v této části zejména se Strategickým plánem rozvoje města Trutnov, který je stěžejním dokumentem charakterizujícím jednotlivé fáze a kroky rozvoje města ve stanoveném období 2009-2014. Cílem práce je zhodnotit výstupy a kvalitu realizovaných kroků města Trutnova z marketingového hlediska a porovnat je s výsledky vlastního dotazníkového šetření, které mapuje pohled občanů města na vybraném vzorku obyvatel Trutnova. Zpracované výsledky potvrzují z převážné části spokojenost občanů města s provedenými kroky v daném období.
Klíčová slova: Trutnov; občan; veřejný sektor; veřejná správa; SWOT; marketingové makroprostředí; marketing; marketingový proces; marketingový mix; marketingové mikroprostředí
Název práce: Marketing in the public sector
Autor(ka) práce: Baier, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Louda, Tomáš
Oponenti práce: Matula, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the influence of marketing activities of a municipality with extened powers, Trutnov, on individual areas, which are provided by the public administration of the town. The main sphere of focus is tourism. The project is concentrated on a period between 2009-2014. The first part of the bachelor thesis contains and defines theoretical knowledge and terms from general marketing and a public sector marketing, which are very different. These differences of public sector marketing are compared with routine proccesses in marketing of a private sector. The thesis author is researching the specific procedures and techniques in the second practical part, which are applied on the development strategy of the municipality with extended powers, Trutnov. Many common examples are mentioned in this project. The Strategic development plan of Trutnov is the main document which indicates particular steps of town growth in the period 2009-2014. The author works mainly with this document in the second part of the project. The only aim of the study is to compare acquired data from the town public survey with implemented development procceses of the municipality with extended powers Trutnov. Results confirm for the most part, citizens are satisfied with the development procedures of Trutnov in the given period.
Klíčová slova: marketing mix; SWOT; marketing macro enviroment; marketing micro enviroment; public administration; public sector; Trutnov; citizen; marketing process; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomie a hospodářská správa/Veřejná správa a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra práva

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 11. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 27. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45402/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: