Marketingová strategie Škoda Auto a.s

Název práce: Marketingová strategie Škoda Auto a.s
Autor(ka) práce: Škoda, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Richter, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro společnost Škoda Auto a.s. zaměřenou na ženy. Práce kombinuje teoretický a praktický přístup ke stanovení správné marketingové strategie. V první části jsou rozpracovány teoretické části marketingového plánu jako je stručným přehled, situační analýza a SWOT analýza, dále navazuje část věnující se automobilovému průmyslu, ve které je popsán současný stav automobilového průmyslu v České repulbice, ale také zbylé části světa. V poslední části je popsán marketingový výzkum, který byl základem pro správné vytvoření marketingové strategie zaměřené na ženy.
Klíčová slova: marketingový plán; strategie; automobilový průmysl
Název práce: Marketing strategy for Škoda Auto a.s
Autor(ka) práce: Škoda, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Richter, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the Master's Thesis is to create a marketing strategy for Škoda Auto a.s. company which is targeted on women. The thesis combines the theoretical and practical part in order to define the correct marketing strategy. In the first part you can find parts of the marketing plan, Executive summary, Situation analysis and SWOT analysis. In the second part you can find the automotive industry from the Czech republic and global scope of view. In the third part you can find the marketing research which defines building blocks for the marketing strategy targeted on women.
Klíčová slova: Strategy; Marketing plan; Automotive industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 11. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 27. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34848/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: