Analýza využití mužů a žen v reklamě

Název práce: Analýza využití mužů a žen v reklamě
Autor(ka) práce: Slezáková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vondrák, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou využití mužů a žen v tištěných inzerátech lifestylových magazínů pro muže a pro ženy. V práci je použita obsahová analýza tištěných reklam a individuální interview s vybranými respondenty. Středem zájmu obsahové analýzy je, jakým způsobem lifestylové magazíny využívají mužských a ženských postav v reklamách. Individuální rozhovory jsou zaměřeny na to, jak se jednotliví respondenti staví k mužským a ženským rolím. Práce se dále věnuje otázce, zda reklama lifestylových magazínů má vliv na názory respondentů. Výsledky obou výzkumů jsou konfrontovány a je odhaleno, že mínění respondentů je ovlivněno reklamou lifestylových periodik. Závěr je věnován hypotézám, které byly na počátku práce vysloveny. V samotném závěru práce jsou navržena doporučení vztahující se k problematice využití mužů a žen v reklamě.
Klíčová slova: -
Název práce: Analysis of usage of men and women in an advertisement
Autor(ka) práce: Slezáková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vondrák, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 5. 2008
Datum podání práce: 4. 5. 2008
Datum obhajoby: 28. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8566/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: