Analýza nabídky povinného ručení na českém trhu

Název práce: Analýza nabídky povinného ručení na českém trhu
Autor(ka) práce: Ryšánek, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Bauer, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky povinného ručení na českém trhu. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická a řeší, co je to pojištění, popisuje historii povinného ručení a charakterizuje základní pojmy s ním související. Následující druhá část je částí praktickou. Zde se analyzuje nehodovost a vzniklé škody na českých silnicích, podíl na trhu jednotlivých pojišťoven, produkty pojišťoven spolu s vlastním hodnocením jejich webových stránek. Třetí částí jsou modelové příklady pro srovnání cen povinného ručení a ukázka různých vlivů na celkovou cenu.
Klíčová slova: povinné ručení; analýza; pojištění; Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla
Název práce: Analysis of third party insurance supply on the Czech insurance market
Autor(ka) práce: Ryšánek, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Bauer, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis analyzes of third party insurance supply on the Czech insurance market. It is divided into three parts. The first part is a theoretical and deals with explanation what is insurance, describes the history of liability insurance and describes the basic concepts related to it. The following part is practical. There is analyzed the rate of accidents and damages on Czech roads, the market share of individual insurance companies, insurance products along and personal review for their websites. The third part are model examples with price comparison of liability insurance and demonstration of various influences on the overall price.
Klíčová slova: analysis; insurance; car insurance; Liability insurance for damage caused by vehicles

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 4. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42744/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: