Analýza činnosti a marketingová strategie společnosti Česká Zbrojovka a.s

Název práce: Analýza činnosti a marketingová strategie společnosti Česká Zbrojovka a.s
Autor(ka) práce: Zálešáková, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Britaňák, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce zkoumá analýzu činnosti a marketingovou strategii na příkladu společnosti Česká zbrojovka a.s. Cílem práce je analyzovat trh, na kterém společnost projevuje nejvíce svoji činnost a srovnat postavení této společnosti s konkurencí. Práce se opírá o teoretické poznatky z oblasti strategického marketingu. Důležitým výstupem je komplexní situační analýza, která zahrnuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a marketingový mix. V závěru práce jsou na základě provedených analýz navržena doporučení na zlepšení marketingové strategie společnosti.
Klíčová slova: situační analýza; marketingová strategie; zbrojní průmysl
Název práce: Activity analysis and marketing strategy of the Česká zbrojovka a.s
Autor(ka) práce: Zálešáková, Klára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Britaňák, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor's thesis reviews an activity analysis and the marketing strategy on the example of the Česká zbrojovka a.s. The aim of the thesis is to analyze the market on which the company developes its business activities and to compare the company with its competitors. The thesis is based on theoretical knowledge of strategic marketing. The situational analysis contains an analysis of the external and internal business environment, the SWOT analysis and the marketing mix. At the end the thesis includes an evaluation of the proposed marketing strategy together with several recommendations for the future development.
Klíčová slova: situational analysis; marketing strategy; arms industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 6. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43529/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: