Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Hluchá, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá jak po teoretické, tak po praktické stránce návrhem marketingové strategie vybrané firmy. Vybranou firmou je masážní centrum sídlící v centru Prahy a nabízející thajské masáže prováděné rodilými Thajkami. Teoretická část obsahuje nejen popis procesu vedoucího k tvorbě marketingové strategie vybrané firmy, ale také např. charakteristiku strategického řízení firmy, marketingu služeb nebo teorii k tvorbě dotazníku a provedení dotazníkového šetření. Veškerá teoretická východiska uvedená v první části diplomové práce jsou následně promítnuta do praktické části, na jejímž konci stojí návrh marketingové strategie daného masážního centra.
Klíčová slova: thajské masáže; strategické marketingové řízení; návrh marketingové strategie
Název práce: Marketing strategy of a selected company
Autor(ka) práce: Hluchá, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with both the theoretical and the practical site of design of marketing strategy of a selected company. The selected company is a massage centre located in Prague and offering Thai massage by native Thai masseuses. Besides description of the process which leads to the design of a marketing strategy of the selected company, the theoretical part includes also characteristics of strategic management, marketing services or theory how to create a questionnaire and how to do a questionnaire survey. All theoretical bases mentioned in the first part of the thesis are then reflected in the practical part, and at the end of the diploma thesis, there is the design of marketing strategy of massage centre.
Klíčová slova: strategic marketing management; Thai massage; design of marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 4. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 10. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37388/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: