Podnikatelský plán společnosti v kultuře

Název práce: Podnikatelský plán společnosti v kultuře
Autor(ka) práce: Weinert, Matěj
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Slunčík, Peter
Oponenti práce: Smrčka, Luboš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu již fungující společnosti v kultuře. Podnikatelský plán je dobrým dokumentem, který charakterizuje současný a budoucí stav společnosti, identifikuje hlavní vnější a vnitřní činitele a nabízí východiska, která napomohou firmě zlepšit hospodaření. Dále navrhuje změny, které by vedly k optimalizaci a zefektivnění chodu společnosti. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoreticko-metodologické části autor popisuje, jakým způsobem je podnikatelský plán tvořen a v aplikační části plán prakticky vyhotovuje. Autor se zabývá postavením společnosti na trhu spolu s vymezením konkurence, obchodní a marketingovou strategií, vývojem turismu a potenciálních zákazníků. Dále je v plánu obsaženo finanční zhodnocení celého projektu, SWOT analýza a nakonec specifikace rizik.
Klíčová slova: finanční zhodnocení; podnikatelský plán; analýza trhu
Název práce: Business Plan in culture
Autor(ka) práce: Weinert, Matěj
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Slunčík, Peter
Oponenti práce: Smrčka, Luboš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of the Master's Thesis is to create the business plan of an established company. A business plan is a good dokument that describes the current and future state of company. It identifies the major internal and external factors and offers a starting point that will help to improve profit. The results should lead to optimize and streamline the company. The work is devided into two main parts. The theoretical part is about describing how the business plan is written and the practical part is about drawn the plan up in practice. The author discusses the company's position in the market along with the competition, sales and marketing strategies, development of turism and potential customers. Further, the plan included financial assessment of the project, SWOT analysis, and finally specification of risks.
Klíčová slova: market analysis; financial evaluation; business plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2012
Datum podání práce: 31. 5. 2013
Datum obhajoby: 27. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40758/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: