Komunikační strategie hudební skupiny

Název práce: Komunikační strategie hudební skupiny
Autor(ka) práce: Smolíková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Lorencová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
DP popisuje komunikační strategii, základní prvky komunikačního mixu, nové trendy marketingové komunikace a nový pojem integrované komunikační strategie. Praktická část je aplikací poznatků do praxe, kdy je vytvořen optimální komunikační mix pro poloprofesionální hudební skupinu The BlueMoon hrající revival 60. let.
Klíčová slova: marketingová komunikace; nové trendy; internet; PR; direct marketing; podpora prodeje; osobní prodej; reklama; komunikační mix; komunikační strategie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 5. 2008
Datum podání práce: 5. 5. 2008
Datum obhajoby: 28. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8662/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: