Merchandising

Název práce: Merchandising
Autor(ka) práce: Bechiňová, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována charakterizování obecných principů merchandisingu ve vztahu k nákupnímu prostředí, prezentaci zboží a segmentaci zákazníků dle způsobu nakupování. Druhá část se zabývá zkoumáním a posuzováním uplatňování těchto principů v české maloobchodní praxi, a to v různých provozních typech prodejen (hypermarket, supermarket, diskontní prodejna apod.).
Klíčová slova: prezentace zboží; nákupní prostředí; merchandising
Název práce: Merchandising
Autor(ka) práce: Bechiňová, Markéta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 5. 2008
Datum podání práce: 5. 5. 2008
Datum obhajoby: 26. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8677/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: