PR komunikace Českého domu během Olimpijských her v Londýně 2012

Název práce: PR komunikace Českého domu během Olimpijských her v Londýně 2012
Autor(ka) práce: Bruncvíková, Libuše
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Richter, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je zhodnotit public relations activity Českého domu během Olympijských her v Londýně. Hodnocení se bude zaměřovat na zahraniční media, převážně Britská media. Práce by měla definovat nejenom úspěšné methody public relations komunikaci, ale také by měla odhalit nedostatky, které by se pro příští olympijské akce mohly vylepšit. V první části autor představuje téma práce a vysvětluje důvody vybrání daného tématu. Druhá část se věnuje teoretické části public relations, která obsahuje definici public relations a jeho hlavní výhody. Dále práce představuje specifické nástroje public relations a jejich metody měření. Tyto metody jsou rozděleny do čtyř podsekcí, které jsou public relations výkony, výstupy, výsledky, a hospodářské výsledky. Ve třetí částise autor věnuje prktickému využití výše uvedených metod měření public relations. Cílem praktické části je vytvořit detailní analyzu public relations aktivit Českého domu se zaměřením na zahraniční média. Author zkoumal následující segmenyt: tištená media, online prostředí, a trendy v chování návštěvníků
Klíčová slova: Public relations; Londýn 2012; Český dům; Metody měření Public relations; Nástroje Public relations
Název práce: PR communication of the Czech house during the Olympic games in London 2012
Autor(ka) práce: Bruncvíková, Libuše
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Richter, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to evaluate the effectiveness of public relations activities of the Czech House during Olympic Games in London. This evaluation will focus on foreign media foremost the British one. It should also define not only successful methods of PR communication but also discover space for improvement in regards to future Olympic events. In the first part of the thesis, the author introduces the topic and explains reasons for choosing Czech House as a subject of analysis. The second section is devoted to the theoretical background of public relations including basic definitions and benefits of this promotion segment. Further the thesis identifies specific public relation tools and their methods of measurement. Methods of measurement are divided into four basic levels -- these include public relations outputs, outtakes, outcomes, and business results. Third chapter focuses on the practical implication of listed measurement methods. The goal of practical part is to conduct detailed analysis on public relations activities of the Czech House with a specific target of foreign media. Author conducted research and analyzed print media, online presence, as well as the trends in visitors' behavior.
Klíčová slova: London 2012; Czech House; Public relations measurement tools; Public relations

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 11. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2013
Datum obhajoby: 18. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40244/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: