Vstup společnosti hotel.de AG na český trh

Název práce: Vstup společnosti hotel.de AG na český trh
Autor(ka) práce: Holeček, Miloš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pichanič, Mikuláš
Oponenti práce: Staňková, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá analýzou trhu a společnosti pro potřeby rozhodnutí o vstupu na český trh a stanovuje nejvhodnější nástroje propagace. Zaměřuje se na problematiku online marketingu, zejména pay per click a hledá řešení ppc kampaně pro společnosti, její struktury, klíčových slov a reklamních textů.
Klíčová slova: -
Název práce: Entrance of hotel.de AG corporation to the Czech market
Autor(ka) práce: Holeček, Miloš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pichanič, Mikuláš
Oponenti práce: Staňková, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 5. 2008
Datum podání práce: 6. 5. 2008
Datum obhajoby: 3. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8737/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: