Spotřební chování v Indii

Název práce: Spotrebné chovanie v Indii
Autor(ka) práce: Pavelčíková, Katarína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
India patrí v súčasnosti medzi rýchlo rozvíjajúce sa ekonomiky sveta, ktorá sa pre nadnárodné spoločnosti stáva nie len zdrojom lacnejšej pracovnej sily, miestom výroby s nižšími nákladmi a centrom outsourcingu služieb, ale aj významným spotrebným trhom. Predpokladom úspešného pôsobenia na indickom trhu je porozumenie faktorov, ktoré formujú postoj indických spotrebiteľov k spotrebe a každú ich aktivitu spojenú s nákupom, užívaním a odkladaním spotrebných predmetov. Týmito faktormi sú kultúra, sociálne prostredie a ekonomické prostredie, ktoré formujú každý aspekt indického spotrebiteľa. Porozumenie týmto charakteristikám je základom a počiatkom ďalšej tvorby marketingového mixu, ktorého správne nastavenie je predpokladom dlhodobého úspešného pôsobenia na spotrebiteľa.
Klíčová slova: India; spotrebiteľ; spotrebné chovanie
Název práce: Spotřební chování v Indii
Autor(ka) práce: Pavelčíková, Katarína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Indie patří v současnosti mezi rychle rozvíjející se ekonomiky světa, která se pro nadnárodní společnosti stává nejen zdrojem levnější pracovní síly, místem výroby s nižšími náklady a centrem outsourcingu služeb, ale i významným spotřebním trhem. Předpokladem úspěšného působení na indickém trhu je porozumění faktorů, které formují postoj indických spotřebitelů ke spotřebě a každou jejich aktivitu spojenou s nákupem, užíváním a odkládáním spotřebních předmětů. Těmito faktory jsou kultura, sociální prostředí a ekonomické prostředí, které formují každý aspekt indického spotřebitele. Porozumění těmto charakteristikám je základem a počátkem další tvorby marketingového mixu, jehož správné nastavení je předpokladem dlouhodobého úspěšného působení na spotřebitele.
Klíčová slova: spotřební chování; Indie; spotřebitel
Název práce: Consumer Behavior in India
Autor(ka) práce: Pavelčíková, Katarína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
India nowadays belongs among the fastest growing economies of the world, which for multinational companies becomes not only a source of cheaper labor, place of lower cost production and a center for outsourcing services but major consumer market. Understanding factors that shape Indian consumers' attitude towards consumption and all activities associated with the purchase and usage of consumer goods is a precondition for successful performance in the Indian market. These factors include cultural, social and economic environment that shape every aspect of the Indian consumer. Understanding these characteristics is the basis for constructing the suitable marketing mix needed for successful long-term presence in the Indian consumer market.
Klíčová slova: India; consumer; consumer behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 1. 2013
Datum podání práce: 28. 8. 2013
Datum obhajoby: 11. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40998/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: