Možnosti marketingu spotřebitelských úvěrů

Název práce: Možnosti marketingu spotřebitelských úvěrů
Autor(ka) práce: Hromádková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Rutová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pojednává o trhu spotřebitelských úvěrů se zaměřením na marketing v této oblasti. Poskytuje přehled o oblasti spotřebitelských úvěrů ? pojmech, legislativě, trzích i odhadu do budoucnosti. Mapuje teoretický aparát v oblasti marketingu služeb se zaměřením na marketing finančních služeb. V praktické části řeší konkrétní situaci z praxe. Popisuje ji, analyzuje, vyhledává příčiny a důsledky této situace a zkoumá názory spotřebitelů. Závěrem je doporučení týkající se konkrétní situace v praxi podpořené teoretickým aparátem a praktickými zkušenostmi. Práce byla vypracována při spolupráci se společností CETELEM ČR, a.s..
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 5. 2008
Datum podání práce: 6. 5. 2008
Datum obhajoby: 10. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8745/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: