Vyhodnocení potenciálu nového produktu

Název práce: Vyhodnocení potenciálu nového produktu
Autor(ka) práce: Rajchert, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce "Vyhodnocení potenciálu nového produktu " má za cíl vyhodnotit potenciál testů HIV k domácímu použití jako nového produktu v rámci portfolia firmy. Teoretická část se zabývá definicí výzkumu trhu a problematikou HIV/AIDS ve světovém i tuzemském kontextu. Praktická část je složena ze dvou výzkumů, dotazníkového šetření, které má za cíl zmapovat partnerský a sexuální život mladých lidí, jako potenciální cílové skupiny, a hloubkových rozhovorů s odborníky z lékařského prostředí se zaměřením na problematiku viru HIV a jeho testování. Výstupem této práce je doporučení, zda tento produkt zařadit do portfolia firmy či nikoliv.
Klíčová slova: HIV; Potenciál produktu; Sexuální chování
Název práce: Product potential evaluation
Autor(ka) práce: Rajchert, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis "Product potential evaluation" is aimed to evaluate the potential of HIV tests for domestic use as a new product in company's portfolio. The theoretical part concerns with market research definiton and the topic of HIV/AIDS in global context as well as in domestic context. The practical part consists of two different researches, a questionnaire survey, which is designed to discover the approach of young people to partnership and sexual life, as they are the potential target group of this product. The other research is based on in-depth interviews with specialists from medical environment. The interviews are focused on HIV/AIDS testing and related matters. Result of this thesis shall be a recommendation, whether to include this product into company's portfolio or not.
Klíčová slova: HIV; product potential; sexual behaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 3. 2012
Datum podání práce: 10. 5. 2013
Datum obhajoby: 25. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37571/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: