Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka

Název práce: Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Autor(ka) práce: Bondareva, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vlček, Radim
Oponenti práce: Heřman, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Srovnání tří podobných výrobků od tří známých výrobců elektrických spotřebičů z pohledu skupiny zákazníků podle určitých postupů měření hodnoty pro zákazníka v různých pojetích a kritické zhodnocení použitých metod.
Klíčová slova: -
Název práce: Marketing, general-purpose and innovation customer value evaluation of selected products
Autor(ka) práce: Bondareva, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vlček, Radim
Oponenti práce: Heřman, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 5. 2008
Datum podání práce: 10. 5. 2008
Datum obhajoby: 11. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8897/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: