Zavedení nové strategie do malého podniku

Název práce: Zavedení nové strategie do malého podniku
Autor(ka) práce: Jeleňová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Svobodová, Ivana
Oponenti práce: Soukup, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá zpracováním a zhodnocením vhodnosti a reálnosti strategie malého podniku. V praktické části je vyhodnocena externí a interní analýza včetně analýzy SWOT. Hlavní bod práce spočívá v zhodnocení reálnosti strategie zavedení centrálního skladu a zřízení vlastní sítě obchodních zástupců, které si kladou za cíl rozvoj obchodních aktivit na současném trhu. V rámci strategie na podnikové úrovni je vybrána a představena strategie globální expanze na Slovensko.
Klíčová slova: granulovaná krmiva pro psy; malé a střední podniky; strategie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2008
Datum podání práce: 12. 5. 2008
Datum obhajoby: 29. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8941/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: