Firma Zara a její vstup na zahraniční trhy

Název práce: Firma Zara a její vstup na zahraniční trhy
Autor(ka) práce: Sokolovič, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Sztogrynová, Miroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práca popisuje stratégiu vstupu na zahraničné trhy konceptu svetového rozmeru produkujúceho módu. Je rozdelená do štyroch kapitol. Po zoznámení sa so Skupinou v prvej kapitole, sa čitateľ dozvedá o procese výroby, distribúcie aj systéme predaja. Firemná kultúra je témou tretej kapitoly, v rámci ktorej je vysvetlená aj spoločenská zodpovednosť skupiny INDITEX. Posledná, štvrtá kapitola pojednáva o konkrétnych dosiahnutých výsledkoch činnosti skupiny, čerpaných z najaktuálnejšieho dostupného zdroja.
Klíčová slova: -
Název práce: The company Zara and its entry into foreign markets
Autor(ka) práce: Sokolovič, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Sztogrynová, Miroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2008
Datum podání práce: 12. 5. 2008
Datum obhajoby: 10. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8957/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: