Dům U Kamenného zvonu a jeho využití v cestovním ruchu Prahy

Název práce: Dům U Kamenného zvonu a jeho využití v cestovním ruchu Prahy
Autor(ka) práce: Chalupová, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Netková, Jarmila
Oponenti práce: Bakos, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pojednává o Domě U Kamenného zvonu na Staroměstském náměstí v Praze jako historické budově s významným potenciálem pro cestovní ruch, analyzuje jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby a hledá možnosti zvýšení jeho návštěvnosti za účelem podpory udržitelného rozvoje cestovního ruchu v Praze. První část se zabývá kulturním cestovním ruchem Prahy i z obecného hlediska, druhá část je věnována instituci Galerie hlavního města Prahy a třetí část samotnému Domu U Kamenného zvonu, analyzuje jeho současné využití a předkládá návrhy na opatření, která by vedla ke zvýšení jeho návštěvnosti. Vychází při tom z analýzy dotazníkového šetření a současné marketingové strategie Galerie hlavního města Prahy.
Klíčová slova: galerie; muzeum; marketing; cestovní ruch Prahy; kulturní cestovní ruch; Dům U Kamenného zvonu
Název práce: The House at the Stone Bell and its utilization in tourism of Prague
Autor(ka) práce: Chalupová, Ivana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Netková, Jarmila
Oponenti práce: Bakos, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis introduces the House at the Stone Bell at the Old Town Square in Prague as a historical building with great potential for tourism, analyzes its strengths and weaknesses, opportunities and threats and searches for possibilities how to increase the number of visitors in the House in order to contribute to development of sustainable tourism. The first part deals with the cultural tourism in Prague and also in a general point of view; the second part is regarded to the institution of City Gallery Prague and the third part concerns the House at the Stone Bell, analyzes its current use and proposes some recommendations that might lead to higher number of visitors, based on the results of a questionnaire survey and the marketing strategy of City Gallery Prague.
Klíčová slova: gallery; museum; marketing; tourism in Prague; cultural tourism; House at the Stone Bell

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2012
Datum podání práce: 3. 5. 2013
Datum obhajoby: 11. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38963/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: