Strategie firmy na trhu s kontaktními čočkami

Název práce: Stratégia firimy na trhu s kontaknými šošovkami
Autor(ka) práce: Majerníková, Silvia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Šípek, Ladislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať firmy vyrábajúce kontaktné šošovky na slovenskom a českom trhu a druhy ich marketingovej komunikácie. Prvá kapitola obsahuje teoretické oboznámenie s pojmom marketingová komunikácia, komunikačný mix, komunikačné nástroje. Pripravuje čitateľom "pôdu" pre lepšie pochopenie podstaty a dôležitosti komunikácie firmy so zákazníkmi. Druhá a tretia kapitola postupne analyzujú jednotlivé spoločnosti, ktoré vyrábajú kontaktné šošovky, ceny ich produktov, marketingové komunikácie, logá a biznis kódex. Štvrtá kapitola obsahuje dotazníkové šetrenie, zhrnutie výsledkov, návrhy na zlepšenie marketingu spoločností a tipy na udržanie lojality svojich zákazníkov.
Klíčová slova: spoločnosti vyrábajúce kontaktné šošovky na českom a slovenskom trhu; kontaktné šošovky; marketingová komunikácia
Název práce: Strategie firmy na trhu s kontaktními čočkami
Autor(ka) práce: Majerníková, Silvia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Šípek, Ladislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat firmy vyrábějící kontaktní čočky na slovenském a českém trhu a druhy jejich marketingové komunikace. První kapitola obsahuje teoretické obeznámení s pojmem marketingová komunikace, komunikační mix, komunikační nástroje. Připravuje čtenářům půdu pro lepší pochopení podstaty a důležitosti komunikace firmy se zákazníky. Druhá a třetí kapitola postupně analyzuje jednotlivé společnosti, které vyrábějí kontaktní čočky, ceny jejich produktů, marketingové komunikace, loga a byznys kodex. Čtvrtá kapitola obsahuje dotazníkové šetření, shrnutí výsledků, návrhy na zlepšení marketingu společností a tipy na udržení loajality svých zákazníku.
Klíčová slova: marketingová komunikace; společnosti vyrábějíci kontaktní čočky na českém a slovenském trhu; kontaktní čočky
Název práce: Strategy of company on the market with contact lenses
Autor(ka) práce: Majerníková, Silvia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Šípek, Ladislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main aim of this thesis is an analysis of companies producing contact lenses on the Czech and Slovak market and also analysis of their marketing communications. The first part of the thesis contains a theoretical definition of marketing communication, communication mix and communication instruments. It deals with making readers better understand the importance of marketing communication between the company and customer. The second and the third part of the thesis analyze companies producing contact lenses, prices of their products, marketing communications, logos and their codes of business. The fourth part of the thesis contains a practical study based on questionnaire, conclusion with possible results, suggestions for improving companies' marketing communications and tips for maintaining the loyalty of their customers.
Klíčová slova: companies producing contact lenses on the czech and slovak market; contact lenses; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2012
Datum podání práce: 3. 6. 2013
Datum obhajoby: 7. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39247/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: