Kvalita poskytovaných služeb Knihovny Matěje Josefa Sychry

Název práce: Kvalita poskytovaných služeb Knihovny Matěje Josefa Sychry
Autor(ka) práce: Jičínská, Gabriela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Pincová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá problematikou aplikace kvality v institucích veřejné správy, konkrétně v knihovnách. Popisuje historický vývoj, koncepce budoucího rozvoje a metody hodnocení kvality v těchto institucích. Na základě těchto informací jsou sestavena kritéria pro posouzení kvality poskytovaných služeb,jež vychází z řady norem ISO 9000 a systému CAF. Praktická část se podrobněji zabývá možností posouzení kvality poskytovaných služeb dle nastavených kritérií u konkrétní knihovny.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2008
Datum podání práce: 12. 5. 2008
Datum obhajoby: 28. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9000/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: