Politická komunikace v přímé volbě prezidenta České republiky 2013

Název práce: Politická komunikace v přímé volbě prezidenta České republiky 2013
Autor(ka) práce: Křístková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Vladimíra
Oponenti práce: Němec, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analyzovat průběh historicky první přímé volby prezidenta v České republice, a to především z hlediska charakteru politické komunikace. Celá diplomová práce je strukturovaná do pěti kapitol, přičemž první z nich se zaměřuje na zavedení přímé volby prezidenta a jejího významu pro Českou republiku. Následuje kapitola, v níž se soustřeďuji především na teorii politické komunikace, jež slouží jako teoretický základ. Třetí kapitola se zaobírá kandidaturou, jejím průběhem a formálními náležitostmi. Čtvrtá kapitola pak prezentuje výsledky volby v kontextu předvolebních průzkumů. Poslední pátá kapitola pak analyzuje politickou komunikaci předvolební kampaně první přímé volby prezidenta v České republice.
Klíčová slova: Prezidentské debaty; Politická komunikace; Přímá volba prezidenta; Volební kampaň
Název práce: Political communication in the direct election of the President in the Czech Republic 2013
Autor(ka) práce: Křístková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dvořáková, Vladimíra
Oponenti práce: Němec, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyse the course of the first direct presidential election in the Czech Republic, especially in terms of the character of political communication. The whole thesis is structured into five chapters; the first one is focused on the implementation of direct presidential election and its importance for the Czech Republic. In the following chapter I focus mainly on the theory of political communication, which is used as a theoretical basis. The third chapter deals with the candidacy, its process and formal requirements. The fourth chapter presents the results of elections in the context of pre-election surveys. The last chapter analyses the political communication campaign of first direct presidential election in the Czech Republic.
Klíčová slova: Presidential debates; Election campaign; Political communication; Direct presidential election

Informace o studiu

Studijní program / obor: Politologie/Politologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra politologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2012
Datum podání práce: 5. 5. 2013
Datum obhajoby: 19. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39384/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: