Průzkum spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR

Název práce: Průzkum spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR
Autor(ka) práce: Korolovič, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Franče, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoretická část popisuje význam orientace na zákazníky a monitorování zákaznické spokojenosti. Vysvětluje rozdíl mezi spokojeností a loajalitou zákazníků a představuje nejobvyklejší metody monitorování spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje analýzu dotazníkového průzkumu spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR a poskytuje doporučení mobilním operátorům za účelem zlepšování spokojenosti jejich zákazníků.
Klíčová slova: metody monitorování spokojenosti zákazníků; loajalita zákazníků; spokojenost zákazníků; orientace na zákazníky

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 5. 2008
Datum podání práce: 13. 5. 2008
Datum obhajoby: 28. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9065/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: