Celebrity v reklamě

Název práce: Celebrity v reklamě
Autor(ka) práce: Morávková, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce je zaměřena především na nejnovější trendy v oblasti reklam, jejichž hlavními aktéry jsou celebrity. Sleduje jednak společnosti, které celebrity užívají ke své propagaci nejčastěji, a jednak také nejobsazovanější celebrity. Mezi zkoumané skupiny patří především sportovci, modelky a hudební hvězdy. Součástí práce je rovněž výzkum, který se snaží objasnit, zda má obsazování celebrit do reklam smysl či nikoli.
Klíčová slova: dotazník; výzkum; celebrity; propagace; reklama
Název práce: Celebrities in Commercials
Autor(ka) práce: Morávková, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Celebrities in Commercials
Autor(ka) práce: Morávková, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 5. 2008
Datum podání práce: 15. 5. 2008
Datum obhajoby: 5. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9150/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: