Bankovní poplatky jako nástroj řízení vztahů se zákazníky

Název práce: Bankové poplatky ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
Autor(ka) práce: Kočan, Anton
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Potluka, Oto
Oponenti práce: Koliš, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca sa zaoberá bankovými poplatkami za bežne využívané bankové služby a produkty. Porovnáva bankové poplatky štyroch bánk pôsobiacich na Slovenskom bankovom trhu. Pridanou hodnotou mojej práce je oboznámenie sa s bežnými bankovými poplatkami a ich porovnanie medzi jednotlivými bankami. Segmentácia bankového trhu podľa typov klientov. Cieľom práce je zistiť, akú rolu hrajú bežné bankové poplatky pri riadení vzťahov so zákazníkmi v slovenských bankách. V práci sú porovnávané jednotlivé bežné bankové poplatky, CRM (Customer Relationship Management) systémy používané v jednotlivých bankách, spracované vlastné dotazníkové šetrenie, ktoré vypovedá o preferenciách klientov slovenských bánk a v neposlednom rade výpovede banky na jej spôsoby a praktiky pri zisťovaní spokojnosti zákazníkov.
Klíčová slova: Bežné bankové poplatky; Banka; CRM
Název práce: Bankovní poplatky jako nástroj řízení vztahů se zákazníky
Autor(ka) práce: Kočan, Anton
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Potluka, Oto
Oponenti práce: Koliš, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá bankovními poplatky za běžně využívané bankovní služby a produkty. Porovnává bankovní poplatky čtyř bank působících na Slovenském bankovním trhu. Přidanou hodnotou mé práce je seznámení se s běžnými bankovními poplatky a jejich porovnání mezi jednotlivými bankami. Segmentace bankovního trhu podle typů klientů. Cílem práce je zjistit, jakou roli hrají běžné bankovní poplatky při řízení vztahů se zákazníky v Slovenských bankách. V práci jsou porovnávány jednotlivé běžné bankovní poplatky, CRM (Customer Relationship Management) systémy používané v jednotlivých bankách, zpracované vlastní dotazníkové šetření, které vypovídá o preferencích klientu ve Slovenských bankách a v neposlední řadě výpovědi banky na její způsoby a praktiky při zjišťování spokojenosti zákazníků.
Klíčová slova: Běžné bankovní poplatky; CRM; Banka
Název práce: Bank fees as customer relationship management
Autor(ka) práce: Kočan, Anton
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Potluka, Oto
Oponenti práce: Koliš, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on frequent bank fees for bank products and services, which are used by bank clients. It compares frequent bank fees in four banks that operate on the Slovak market. Added value of this bachelor thesis is acquaint with frequent bank fees and compare them with others banks. Goal of this final work paper is to find, what role have frequent bank fees for customer relationship management in Slovak banks. This final paper work compares individual frequent bank fees, CRM (Customer Relationship Management) software used in single banks, questionnaire own executed, which tells the clients' preferences in Slovak banks and last but not least discourses made by banks which explains their techniques and practices used by them in customer relationship management.
Klíčová slova: Frequent bank fees; Bank; CRM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2013
Datum podání práce: 21. 5. 2013
Datum obhajoby: 11. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41366/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: