Strategie expanze společnosti M&M Reality na zahraniční trhy

Název práce: Strategie expanze společnosti M&M Reality na zahraniční trhy
Autor(ka) práce: Hořáková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření základního materiálu, který by měl sloužit společnosti M&M Reality k rozhodování o vstupu na další zahraniční trh. Práce se zabývá vývojem trhu s nemovitostmi ve střední a východní Evropě, s užším zaměřením na Českou republiku, Slovensko, Maďarsko, Polsko a Rumunsko. V rámci ČR a Slovenska sleduji podmínky, jaké existovaly v průběhu vstupu společnosti na trh a odraz tržních podmínek na výkonnost firmy. V rámci popisu společnosti se zaměřuji na jejich celkový systém řízení a komunikační politiku a jeho odlišení od ostatních realitních společností. Předposlední část shrnuje makroekonomické podmínky a spotřební chování na trhu s realitami na trzích Polska, Maďarska a Rumunska. Závěrečná část kompletuje dosažené znalosti a nastiňuje nejvhodnější variantu vstupu na zahraniční trh.
Klíčová slova: Trh s realitami; Střední a východní Evropa; Expanze
Název práce: Expansion strategy to foreign market for M&M Reality
Autor(ka) práce: Hořáková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis engages in the survey of market conditions on foreign markets to produce general material for decision making process of M&M Reality to expand to another country. The thesis deals with development of real estate market in Central and Eastern Europe with the closer look at Czech Republic, Slovakia, Hungary, Poland and Romania. I look at the conditions under which the company entered the Czech and Slovak real estate market and their influence on the results of the company. Within the description of the company I mainly focus on the unique form of management and marketing communication strategy and its differentiation from other competitors. Semifinal part summarizes the macroeconomic conditions and customer behavior on the real estate market in Poland, Hungary and Romania. Final part completes the acquired knowledge and suggests the strategy how to and if to enter another foreign market.
Klíčová slova: Real estate market; Expansion; Central and Eastern Europe

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 11. 2008
Datum podání práce: 19. 12. 2008
Datum obhajoby: 27. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16403/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: