komunikace značky Clean & Clear

Název práce: komunikace značky Clean & Clear
Autor(ka) práce: Nováková, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Hinnerová, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je představit komunikační kampaň značky Clean & Clear specializující se na kosmetiku pro mladé dívky, detailně ji popsat, následně vyhodnotit a nastínit návrhy na možná budoucí zlepšení. Tato práce popisuje použité marketingové nástroje a jejich provedení, analyzuje míru splnění komunikačních cílů vytyčených před začátkem kampaně a porovnává skutečný a žádoucí stav, čímž identifikuje odchylky. Tato bakalářská práce by měla potvrdit vhodnost zvoleného komunikačního mixu dané značky v tržním prostředí anti-akné kosmetiky pro mladou pleť s ohledem na rozpočtová omezení a specifika cílové skupiny. Praktickým přínosem práce je jednak posouzení vhodnosti použitých marketingových nástrojů a následné navrhnutí dalších možných aktivit doporučených k realizaci, dále pak provedení marketingového výzkumu metodou dotazníkového šetření prováděného na vzorku cílové skupiny.
Klíčová slova: kampaň; POP; Johnson & Johnson; guerilla marketing; analýza; komunikace; podpora prodeje; POS; vyhodnocení; direct marketing; PR; Marketingová komunikace; reklama
Název práce: Communication of Clean & Clear brand
Autor(ka) práce: Nováková, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Hinnerová, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this thesis is to describe a communication campaign of Clean & Clear brand. A brand owned by Johnson & Johnson company specializing in cosmetics for teenage girls. Campaign is described into details, evaluated in terms of effectiveness of its communication tools by achieving marketing goals over a specified period of time. This thesis should confirm the suitability and effectivity of the communication mix applied for Clean & Clear brand in a specific enviroment of anti-acne category considering limited budget and target audience specifications. Practical contribution of this thesis is passing judgment on suitability of selected communication tools and also recommendations of new and proper activities which would be possible to bring to life. For this thesis was also executed a quantitative market research completing information from other sources.
Klíčová slova: guerilla marketing; analysis; Johnson & Johnson; direct marketing; sales promotion; communication; PR; advertisement; marketing communication; viral; buzz

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 1. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2009
Datum obhajoby: 20. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18315/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: