Analýza a strategie činnosti Gordon & Webster na domácím a zahraničním trhu, srovnání s konkurencí

Název práce: Analýza a strategie činnosti Gordon & Webster na domácím a zahraničním trhu, srovnání s konkurencí
Autor(ka) práce: Probst, Olga
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Polanská, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu společnosti Gordon & Webster, která působí mezinárodně v oblasti poradenství, zejména nasazování manažerských informačních systémů. Skrze poznání společnosti v první kapitole jsem nalezla její silné a slabé stránky, díky SWOT analýze, a dále se mohla zabývat její strategií. V této práci zejména rozebírám její strategii na trhu České republiky, který je pro firmu trhem zahraničním, a Maďarska, který je trhem domácím. Shrnutím jednotlivých kroků a marketingového konceptu se odhalily již v úvodu předpokládané mezery, pro které jsem se snažila najít řešení a doporučit tak některé nové postupy. V omezeném počtu tato opatření jsou implementována do praxe. Tím jsem splnila cíl práce, a to na základě shrnutí všech poznatků, navrhnout nový koncept pro zlepšení postavení mezi konkurencí a prosazení se na trhu.
Klíčová slova: manažerské informační systémy; Maďarsko; Gordon & Webster; Strategie firmy
Název práce: Analysis and strategy of Gordon & Webster activities on domestic and foreign market, comparison with competitors
Autor(ka) práce: Probst, Olga
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Polanská, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the analysis of Gordon & Webster Company which operates internationally in consultancy area, especially implements the management IT systems. I found strengths and weaknesses through the understanding of operations of the firm in the first chapter thanks to SWOT analysis. It was a step forward to the study of its strategy. In my papers I particularly look into the strategy in Czech Republic what is foreign market for the firm and then Hungary as a domestic market. Summary of all steps and marketing concept revealed shortcomings which I assumed to appear from the very beginning and my aim was to find a solution for these problems and suggest new actions. Some of my recommendations are already implemented. Therefore I believe I reached the goal of my thesis what was to bring in the new concept to improve standing of the firm between its competitors and establish itself in trade upon summary of all my knowledge about the company.
Klíčová slova: Strategy of the company; Gordon & Webster; Hungary; management information systems

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 4. 2008
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 14. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20979/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: