Možnosti sportovního marketingu vybraného subjektu

Název práce: Možnosti športového marketïngu vybraného subjektu
Autor(ka) práce: Kočišíková, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Pastorek, Daniel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca poukazuje na problémy, ktoré súvisia s financovaním športu na Slovensku. Analyzuje jednotlivé možnosti podory športovcov. Sponzoring ako súčasť športového marketingu sa javí ako účinná forma financovania športu. Hlavným cieľom práce je poukázať na možný sposob podpory športovcov v spolupráci s reklamnou agentúrou a sponzorskou firmou.
Klíčová slova: športový marketing; reklamná agentúra; sponzoring
Název práce: Možnosti sportovního marketingu vybraného subjektu
Autor(ka) práce: Kočišíková, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Pastorek, Daniel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce poukazuje na problémy, které souvisí s financovaním sportu na Slovensku. Analyzuje jednotlivé možnosti podpory športovců. Sponzoring jako součást sportovního marketingu se jeví jako účinná forma financování sportu. Hlavním cílem práce je poukázat na možný spůsob podpory sportovců v spolupráci s reklamní agenturou a sponzorskou firmou.
Klíčová slova: sponzoring; reklamní agentura; sportovní marketing
Název práce: Possibilities of sport marketing
Autor(ka) práce: Kočišíková, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Pastorek, Daniel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diploma work highlights the problems associated with financing of the sport in Slovakia. It analyzes various options for promoting sports. Sponsorship as part of the sports marketing appears to be an effective form of financing of the sport . The main objective of this work is to highlight the possible form of support for athletes in collaboration with advertising agency and company sponsorship.
Klíčová slova: sponzorship; marketing agency; sport marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 6. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 28. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21152/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: