Problematika spolupráce České republiky s Čínou na příkladu vybraných firem

Název práce: Jieke-zhongguo gongsi shangwu shili pouxi
Autor(ka) práce: Shi, Meng Ting
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Xiaokun, Li
Jazyk práce: 中文
Abstrakt:
Ben xueshi lunwen jujiao zai zhongguo he jieke, er ge butong beijing de guojia de shangren zai yiqi jinxing shangwu huodong shi de wenhua chongtu he tiaozhan. Zhongguo shi yige fuza huo duoyang hua de shichang, ben lunwen de mudi jiushi jiantao zhongguo huo jieke gongsi jinru Duifang shichang shi hui mianlin de zhuyao fengxian he zhangai. Ben lunwen de xinxe laiyuan yu xueshu chuban wu he xiangguan lingyu zhuanjia de miantan. Mou xie gongsi de kua wenhua de jianku jingshang licheng hui bei na lai pouxi.
Klíčová slova: Zhongguo; wenhua chongtu; shangwu guanxi; Jieke
Název práce: Problematika spolupráce České republiky s Čínou na příkladu vybraných firem
Autor(ka) práce: Shi, Meng Ting
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Xiaokun, Li
Jazyk práce: 中文
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spolupráce České republiky s Čínou na příkladu vybraných firem. Čína je bezesporu velmi náročným trhem a cílem práce je popsat hlavní problémy, se kterými se české firmy na čínském trhu potýkají. Hlavním přínosem práce je komplexnost a aktuálnost informací, čerpané z odborných publikací a zkušenosti expertů.
Klíčová slova: problematika spolupráce; Česká republika; obchodní spolupráce; Čína
Název práce: Issues in doing business between the Czech Republic and China on selected companies
Autor(ka) práce: Shi, Meng Ting
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Xiaokun, Li
Jazyk práce: 中文
Abstrakt:
The bachelor's thesis is focused on examining the cross-cultural challenges that the Czech Republic and China face when doing business together. China is undoubtedly a complex and diverse market, and the purpose of the thesis is to examine the main risks and hurdles, which the Czech companies may face when entering the Chinese market. The information for the thesis will be gathered from publications of scholarly sources and primary sources such as interviews with experts in the field. Specific companies will be used as examples to demonstrate the demanding nature of doing business across cultures.
Klíčová slova: cross-cultural issues; business relations; Czech Republic; China

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 6. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 30. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27000/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: