Ocenění společnosti Mediaprint & Kapa Pressegrosso, s. r. o

Název práce: Ocenění společnosti Mediaprint & Kapa Pressegrosso, s. r. o
Autor(ka) práce: Šulc, Pavel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kislingerová, Eva
Oponenti práce: Scholleová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem práce je ocenění společnosti Mediaprint & Kapa Pressegrosso, s. r. o. zaloţené na metodě diskontovaného volného peněţního toku pro majitele. Práce obsahuje popis mikro a makro ekonomického okolí firmy, finanční analýzu firmy, finanční plán a popis finančního modelu, který byl k jeho tvorbě pouţit, a vlastní ocenění firmy. Hlavní přínos práce spatřuji v detailní analýze technologického okolí firmy, a to konkrétně trhu distribuce tisku a trhu tištěných médií vůbec. V práci uvádím argumenty, proč lze v blízké době na tomto trhu očekávat technologickou revoluci, která zcela změní zaţité obchodní mechanismy a která pro firmu přináší nemalá rizika, ale také nové příleţitosti. Finanční výhled i vlastní ocenění na něm zaloţené byly proto z důvodu nejistoty ohledně budoucího vývoje firmy zpracovány variantně.
Klíčová slova: digitální tisk; distribuce tisku; ocenění společnosti; tiskový trh
Název práce: Valuation of the Mediaprint & Kapa Pressegrosso, s. r. o. company
Autor(ka) práce: Šulc, Pavel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kislingerová, Eva
Oponenti práce: Scholleová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The suject of the thesis is the valuation of the Mediaprint & Kapa Pressegrosso, s. r. o. based on the method of discounted free cash flow to the equity. The thesis includes analysis of the compeny's micro and macro-economical environment, financial analysis, financial plan and a description of the financial model that was used for its creation and for valuation itself. In detailed analysis of company's technologial surroundings, namely press distribution market and print media market in general, I see the main contribution of the work. I offer arguments here, why in a near future is the market looking for a technological revolution, which will completely change the groovy business mechanisms in the market of press distribution and press media at all and which brings considerable risks for the firm, but also new opportunities to it. Financial plan as well as the valuation based on it were due to the uncertainty about the company's next development calculated in variants.
Klíčová slova: digital press; press distribution; press market; valuation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 8. 2010
Datum podání práce: 4. 5. 2011
Datum obhajoby: 27. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27194/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: