analýza trhu mobilních operátorů

Název práce: analýza trhu mobilních operátorů
Autor(ka) práce: Beránek, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
marketingový výzkum a role informací, etické aspekty realizace marketingového výzkumu. Analýza studentských tarifů, popis nabízených mobilních služeb - gsm banking, e-mailové služby, icq v mobilu charakteristika mobilní sítě v ČR, metody marketingového výzkumu - dotazování, pozorování. Dotazník - druhy otázek, zásady při tvorbě otázek, struktura a forma dotazníku
Klíčová slova: mobilní síť v ČR; tarify; mobilní operátoři; Marketingový výzkum

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 1. 2008
Datum podání práce: 19. 5. 2008
Datum obhajoby: 9. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9340/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: