Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu

Název práce: Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu
Autor(ka) práce: Tomanová, Jitka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Němečková, Iveta
Oponenti práce: Schlitter, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce pojednává o výrobku české obchodní společnosti SITEL, spol. s r.o., Multifunkčním sloupku SITEL. Cílem práce je za pomoci vybraných marketingových a ekonomických nástrojů představit současnou situaci na českém trhu s energetickými sloupky a zhodnotit další možnosti podniku v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, v rozsahu první kapitoly, seznamuje se základními pojmy z oblasti marketingu a vybraných marketingových nástrojů, které byly pro analýzu využity. Praktická část, v rozsahu tří kapitol, představuje společnost SITEL, spol. s r.o. a posuzovaný výrobek Multifunkční sloupek SITEL (MSS ENERGO), prezentuje provedené analýzy, uvádí doporučení a nápady, jak by bylo možné zlepšit postavení firmy na českém trhu v dané oblasti.
Klíčová slova: strategie; SITEL, spol. s r.o.; český trh; marketing; energetický sloupek
Název práce: The Marketing Strategy of the In-ground Feeder Pillar SITEL on the Czech Market
Autor(ka) práce: Tomanová, Jitka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Němečková, Iveta
Oponenti práce: Schlitter, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on the marketing strategy of the In-ground feeder pillar of the Czech company SITEL, spol. s r.o, and aims to evaluate the product´s current situation on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part introduces the basic information and defines marketing and its tools. The practical part presents the company SITEL, spol. s r.o., provides basic facts about the product (In-ground feeder pillar SITEL (MSS ENERGO)) and on the basis of the conducted analysis the current situation is summarised with the recommendation how to improve the status of the product on the Czech market.
Klíčová slova: SITEL, spol. s r.o.; the Czech market; strategy; marketing; In-ground Feeder Pillar

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 3. 2016
Datum podání práce: 31. 3. 2017
Datum obhajoby: 29. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56848/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: