Vývoj marketingovej stratégie společnosti Philip Morris International vzhľadom na reguláciu

Název práce: Vývoj marketingovej stratégie spoločnosti Philip Morris International vzhľadom na reguláciu
Autor(ka) práce: Ščasná, Pavlína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Hečková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Philip Morris International, ktorá sa venuje výrobe a predaja tabakových výrobkov. Cieľom práce je zanalyzovať súčasnú marketingovú stratégiu, ktorá je pod európskou reguláciou tabakových výrobkov, pomocou marketingového mixu, komunikačného mixu a SWOT analýzy. Práca zisťuje dopad legislatívnych zmien na trh tabakových výrobkov, podľa čoho je navrhnutá nová marketingová stratégia.
Klíčová slova: regulácia; tabak; Philip Morris
Název práce: Vývoj marketingovej stratégie společnosti Philip Morris International vzhľadom na reguláciu
Autor(ka) práce: Ščasná, Pavlína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Hečková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Philip Morris International, která se věnuje výrobě a prodeje tabákových výrobků. Cílem práce je zanalyzovat současnou marketingovou strategii, která je pod evropskou regulací tabákových výrobků, pomocí marketingového mixu, komunikačního mixu a SWOT analýzy. Práce zjišťuje dopad legislativních změn na trh tabákových výrobků, podle čeho je navržena nová marketingová strategie.
Klíčová slova: tabak; Philip Morris; regulace
Název práce: Development of a marketing strategy of the company Philip Morris International according to the regulation
Autor(ka) práce: Ščasná, Pavlína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Hečková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor´s thesis will provide an insight into the marketing strategy of the company Philip Morris International, which manufactures and sells the tobacco products. The aim of this work is to analyze the current marketing strategy, which is under European regulation of tobacco products, using the marketing mix, communication mix, and SWOT analysis. The work determines the impact of the legislative changes on the market of the tobacco products, according to which there is a new marketing strategy proposed.
Klíčová slova: tobaccor; Philip Morris; regulation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 5. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 23. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57839/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: