Moderní nástroje interní komunikace

Název práce: Moderní nástroje interní komunikace
Autor(ka) práce: Gerhátová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Topolová, Ivana
Oponenti práce: Kadeřábek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Interní komunikace ve firmách se v současné době stává jejich nedílnou součástí a je na ní kladen velký důraz. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda může implementace webových a mobilních aplikací zefektivnit interní komunikaci ve firmách a doporučení vhodné aplikace, která pomůže lépe komunikovat se zaměstnanci. První část práce se věnuje teorii komunikace jako obecnému pojmu a dále interní komunikaci ve firmách. Druhá část se zabývá praktickým testováním vybraných webových a mobilních aplikací, které jsou v současné době dostupné na trhu. Kvalitativní strukturované rozhovory s příjemci komunikace potvrzují jejich potenciál a efektivnost a také způsob jakým jsou vnímány za strany uživatelů. Vlastní porovnání aplikací může firmám pomoci při výběru vhodné aplikace, která přispěje ke zlepšení komunikace ve firmách.
Klíčová slova: Interní komunikace; mobilní a webové aplikace pro interní komunikaci; firemní komunikace; komunikační kanály; efektivnost interní komunikace
Název práce: New internal communication tools
Autor(ka) práce: Gerhátová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Topolová, Ivana
Oponenti práce: Kadeřábek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Internal company communication has lately become an integral part of doing business. Companies concentrate a lot of resources on the development of better communication solutions within the company. The aim of this bachelor thesis is to determine whether the implementation of web and mobile applications can streamline internal communication, and to recommend suitable applications that can improve internal employee communication. The first part of the thesis deals with the theory of communication as well as the general concept of internal communication in companies. The second part of the thesis concentrates on practical tests of selected web and mobile applications that are currently available on the market. Qualitative structured interviews with users of each tool confirm their potential and effectiveness as well as the ways that users perceive them. A comparison of these applications can help companies to find the right applications that could improve their business' internal communications.
Klíčová slova: effectiveness of internal communication ; communication in company; Internal communication; mobile and web application for internal communication; communication channels

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2016
Datum podání práce: 15. 4. 2017
Datum obhajoby: 26. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58739/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: