Založení e-shopu v oblasti módního oblečení

Název práce: Založení e-shopu v oblasti módního oblečení
Autor(ka) práce: Dang, Phuong Linh
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Krupka, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu na založení e-shopu v oblasti módního oblečení a na jeho základě zhodnotit, zdali je možný podnikatelský plán zrealizovat. Zvažovaný e-shop by byl ve vietnamštině a cílil by zejména na specifickou skupinu zákazníků - vietnamskou národnostní menšinu žijící v České republice. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů týkajících se pravidel pro podnikání, řeší se zde zásady pro tvorbu podnikatelského plánu, a dále se vysvětluje tvorba, podstata a propagace e-shopu. V praktické části je sestaven samotný podnikatelský plán, jehož součástí je Lean Canvas model. V práci se klade důraz na řešení problémů a potřeb potenciálních zákazníků, příčemž byl také zpracován průzkum trhu, který je v práci zahrnut.
Klíčová slova: vietnamská komunita; internetový obchod; podnikatelský plán; e-shop; módní oblečení
Název práce: Establishing an online clothing store
Autor(ka) práce: Dang, Phuong Linh
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Krupka, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelors thesis is to create a business plan for establishing an online clothing store and based on the business plan, it will be decided whether it is possible to implement the idea in the reality. The online store would especially target a specific group of customers, who are the Vietnamese living in the Czech republic.  In the theoretical part, the basic business terms and principles for creating a business plan are defined. Moreover it also explains the online stores creation, core of the business and promotion. The practical part contains the business plan including the Lean Canvas model. The business plan is mainly oriented on problems and needs of potencial customers. For that matter, a specific market research has been carried out and is also included in this document.
Klíčová slova: online store; Vietnamese; e-shop; business plan; fashion clothes

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 9. 2016
Datum podání práce: 20. 4. 2017
Datum obhajoby: 24. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58381/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: