Společenská odpovědnost firem se zaměřením na společnost Google

Název práce: Společenská odpovědnost firem se zaměřením na společnost Google
Autor(ka) práce: Horáková, Johana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit aktuální CSR praxi v České republice. Prostředkem k jeho dosažení bude analýza konkrétního CSR projektu vybrané společnosti. Důvodem je charakter společensky odpovědných aktivit, které nabývají na významu až svou realizací. Jako ilustrativní příklad byla zvolena společnost Google, konkrétně její místní pobočka Google Česká republika. V případě Google Česká republika byla jednou z doposud nejvýraznějších Digitální garáž. Jedná se o bezplatný online vzdělávací program, který nabízí možnost získat znalosti v online marketingu. Práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola se věnuje uvedení do tématu CSR, druhá je zaměřena na mimopodnikové subjekty, které se věnují CSR, a třetí se věnuje zhodnocení současné CSR praxe v podobě projektu Digitální garáž.
Klíčová slova: Společenská odpovědnost firem; CSR; Google Česká republika; Digitální garáž; Corporate Social Responsibility; Google
Název práce: Corporate Social Responsibility with focus on Google Inc
Autor(ka) práce: Horáková, Johana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this master's thesis is to evaluate the current CSR practice in the Czech Republic. The means to achieve this will be the analysis of a specific CSR project of a selected company. The reason is the character of socially responsible activities, which become of importance only after their realization. Google Inc., specifically Google's local branch Google Czech Republic, was chosen to serve as an example. In general, Google Czech Republic is highly active in the field of CSR and Digital Garage has been one of its most distinctive projects so far. It is a free online learning program that offers the opportunity to gain knowledge in online marketing The thesis is divided into three chapters. The first chapter deals with definition and history of CSR, the second describes the main nonbusiness subjects supporting this concept and the third focuses on the evaluation of the current CSR practice in the form of the Digital Garage project.
Klíčová slova: Google; Corporate Social Responsibility; CSR; Digital Garage; Google Czech Republic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 30. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56396/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: