Analýza marketingové strategie značky Jacobs
Název práce: | Analýza marketingové strategie značky Jacobs |
---|---|
Autor(ka) práce: | Dinh Huyen, Trang |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Postler, Milan |
Oponenti práce: | Menčík, Lukáš |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií značky Jacobs, která patří mezi globální značky firmy Jacobs Douwe Egberts. Cílem práce je analýza marketingové strategie a na základně vlastního dotazníkového šetření navrhnout aktivity na zlepšení
té stávající. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní teoretické poznatky o marketingu obecně, značce a její roli v marketingu je věnována jedna subkapitola. Tyto teoretické poznatky dále poslouží jako podklad v praktické části. Praktická část se zprvu zabývá analýzou trhu kávy v ČR, poté se zaměřuje na značku Jacobs samotnou. V této části
se zabývá se jednotlivými politikami, konkurencí společnosti, vnější a vnitřní analýzou
a také SWOT analýzou. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, na základě předcházejících analýz a dotazníkového šetření jsou v závěrečné části práce vypracovány návrhy na vylepšení marketingové strategie. |
Klíčová slova: | Značka Jacobs; Káva; Marketing; Marketingová strategie |
Název práce: | Marketing strategy analysis of coffee brand Jacobs |
---|---|
Autor(ka) práce: | Dinh Huyen, Trang |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Postler, Milan |
Oponenti práce: | Menčík, Lukáš |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The Master thesis deals with marketing strategy analysis of coffee brand Jacobs, which
is one of global brands of Jacobs Douwe Egberts company. The goal of this diploma thesis is the analysis of marketing strategy and on the basis of questionnaire survey there are suggested activities to improve current marketing strategies. In the theoretical part there are summarized main theoretical findings about marketing generally, one subchapter
is dedicated only to brand and its impact on marketing, which provide insight into the issue. The practical part focuses on the coffee market of Czech Republic, on the company itself, it also deals with individual policies of the company, with rival companies, inner and outer analysis, and least but not last SWOT analysis. Questionnaire survey is also the part of practical part and the final part contains on basis of that survey suggestions for improvement of marketing strategy. |
Klíčová slova: | Coffee; Marketing strategy; Brand Jacobs; Marketing |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta mezinárodních vztahů |
Katedra: | Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 7. 9. 2016 |
---|---|
Datum podání práce: | 5. 5. 2017 |
Datum obhajoby: | 31. 5. 2017 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/58329/podrobnosti |