Marketingová strategie vybraného subjektu

Název práce: Marketingová strategie vybraného subjektu
Autor(ka) práce: Brabcová, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti a následně navrhnout a doporučit možná zlepšení. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingové strategie, nové trendy v marketingu, marketing ve sportu a na situační analýzu. Součástí praktické části je představení a charakteristika společnosti, její marketingový mix a situační analýza klubu. Pro zjištění povědomí o marketingových aktivitách příznivců klubu proběhlo dotazníkové šetření s následným vyhodnocením. V závěru práce jsou podány návrhy na zlepšení marketingové strategie.
Klíčová slova: marketingová strategie; fotbalový klub; FC Baník Ostrava; sportovní marketing
Název práce: Marketing strategy of selected company
Autor(ka) práce: Brabcová, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the football club FC Baník Ostrava. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of the company and afterwards suggest possible improvements. The theoretical part focuses on marketing, marketing strategies, new trends in marketing, marketing in sport and on situation analysis. The practical part contains introduction and characteristics of the company, its marketing mix and situation analysis of the club. For better identifying of the awareness of the club supporters about marketing activities were used questionnaire and its evaluation. In conclusion there are some suggestions for the improvement of marketing strategy.
Klíčová slova: FC Banik Ostrava; sports marketing; football club; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 5. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 30. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57838/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: