Působení společnosti SBR Consulting v ČR a její pomoc zahraničním firmám v oblasti prodeje

Název práce: Pôsobenie spoločnosti SBR Consulting v ČR a jej pomoc zahraničným firmám v oblasti predaja
Autor(ka) práce: Olosová, Lucia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Němečková, Iveta
Oponenti práce: Tročil, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca analyzuje pôsobenie českej poradenskej spoločnosti SBR Consulting na českom trhu. Cieľom bakalárskej práce je popísať fungovanie spoločnosti na českom trhu za posledné 3 roky, priblížiť jej produkty, zhotoviť SWOT analýzu a spolu so spätnou väzbou jej klientov zhrnúť jej silné stránky a odporučiť oblasti, v ktorých má priestor na zlepšenie. Práca je rozdelená do 3 hlavných kapitol. Prvá kapitola je venovaná teoretickej časti, ktorá opisuje históriu samotného poradenstva v oblasti predaja vo svete, históriu materskej spoločnosti a konkrétne približuje metodiku, ktorú SBR Consulting používa pri poskytovaní poradenstva. Druhá kapitola je zameraná na praktickú časť. Opisuje tréningy spoločnosti, napriek krátkemu pôsobeniu na trhu potvrdzuje rastúci vývoj klientely v období 2014-2017 pomocou časovej rady. Ďalej popisuje zhotovenú SWOT analýzu, ktorej prvky vychádzajú najmä zo spätnej väzby klientov spoločnosti, ktorú sme dostali v rámci dotazníkov a z rozhovoru s Josefom Dvořákom, zamestnancom SBR Consulting. Záverečná kapitola nakoniec vysvetľuje dôvody, prečo spoločnosť SBR Consulting nie je v rebríčku najlepších poradenských spoločností po porovnaní s konkurenciou podľa kritérií odborných článkov Training Industry a Selling Power.
Klíčová slova: Poradenstvo; SWOT; klienti; konkurencia; predaj
Název práce: Působení společnosti SBR Consulting v ČR a její pomoc zahraničním firmám v oblasti prodeje
Autor(ka) práce: Olosová, Lucia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Němečková, Iveta
Oponenti práce: Tročil, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce analyzuje působení české poradenské společnosti SBR Consulting na českém trhu. Cílem bakalářské práce je popsat fungování společnosti na českém trhu za poslední 3 roky, přiblížit její produkty, zhotovit SWOT analýzu a spolu se zpětnou vazbou jejích klientů shrnout její silné stránky a doporučit oblasti, ve kterých má prostor pro zlepšení. Práce je rozdělena do 3 hlavních kapitol. První kapitola je věnována teoretické části, která popisuje historii samotného poradenství v oblasti prodeje ve světě, historii mateřské společnosti a konkrétně přibližuje metodiku, kterou SBR Consulting používá při poskytování poradenství. Druhá kapitola je zaměřená na praktickou část. Popisuje tréninky společnosti, naproti krátkému působení na trhu potvrzuje rostoucí vývoj klientely v období 2014-2017 pomocí časové řady. Dále popisuje zhotovenou SWOT analýzu, jejíž prvky vycházejí hlavně ze zpětné vazby klientů společnosti, kterou jsme dostali v rámci dotazníků a z rozhovoru s Josefem Dvořákem, zaměstnancem SBR Consulting. Závěrečná kapitola nakonec vysvětluje důvody, proč společnost SBR Consulting není v žebříčku nejlepších poradenských společností v porovnání s konkurencí podle kritérií odborných článků Training Industry a Selling Power.
Klíčová slova: klienti; Poradenství; SWOT; konkurence; prodej
Název práce: Activity of SBR Consulting in the Czech republic and its help to foreign companies in the area of sales
Autor(ka) práce: Olosová, Lucia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Němečková, Iveta
Oponenti práce: Tročil, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis analyzes operation of czech consulting company SBR Consulting on the czech market. Objective of this bachelor thesis is to describe function of the company on the czech market in the period of last 3 years, bring out its products, make SWOT analysis and together with the feedback of its clients summarize strengths and recommend areas, where SBR Consulting should improve. Thesis is divided into 3 main chapters. First chapter is dedicated to theory which describes history of the consulting in the world in general, history of the parent company, and specifically defines methodology which company uses when providing clients with trainings. Second chapter, however, depicts practical part. It describes trainings of the company and despite the short functioning on the czech market confirms increasing number of clients in years 2014-2017 via time series. It also describes SWOT analysis based on feedback of its clients from questionnaires and interview from employee of SBR Consulting, Josef Dvořák. Eventually, last chapter explains reasons, why company SBR Consulting is not being rated as one of the best consulting companies among sales with comparison of its competition according to criteria of scientific articles such as Training Industry and Selling Power.
Klíčová slova: Consulting; sales; competition; clients; SWOT

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2016
Datum podání práce: 31. 3. 2017
Datum obhajoby: 24. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57187/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: