Komunikační strategie společnosti B+J Power, s.r.o

Název práce: Komunikační strategie společnosti B+J Power, s.r.o
Autor(ka) práce: Háková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Černochová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je Marketingová komunikace ve firmě B+J Power, s.r.o. Práce bude rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část diplomové práce obsahuje literární rešerši a metodiku práce. V literární rešerši jsou vysvětleny základní pojmy, které se pojí k oblasti marketingové komunikace. Metodika práce naznačuje postup naplnění cíle práce a návod na vytvoření plánu marketingového výzkumu. Výzkum je proveden metodou dotazníkového šetření a metodou řízeného rozhovoru. Druhá část DP obsahuje analytickou a praktickou část. Analytická část přináší nejprve základní charakteristiku firmy B+J Power, s.r.o., dále je analyzován trh, resp. tržní segment, ve kterém firma realizuje nabídku produktů a služeb, a to včetně využívaných komunikačních nástrojů. Základem praktické části je realizace marketingového výzkumu. Zhodnocení výstupů sekundární analýzy a primárních dat slouží pro návrh efektivní komunikace firmy a nástrojů komunikačního mixu.
Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; značka
Název práce: Communication Strategy of B+J Power, Ltd
Autor(ka) práce: Háková, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Černochová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of my Graduation theses is Marketing communication in the company B+J Power, s.r.o. Graduation theses will be divided into the theoretical and practical part. The first part of the Graduation theses consists of the both literary research and work procedures. In the literary research there are explained all the basic terms which relate to the part of marketing communication. The procedure work indicates the accomplishment proces of my theses and instriction how to prepare the plan for my marketing research. The research is done by questionnaire and guided interview methods. The second part of my Graduation theses consists of the both analytic and practice parts. The analytic part shows the basic charakteristic of the company B+J Power, s.r.o. at first and subsequently the market is analyzed, respectively market segment, in which company implements the products and services offer including all communication means used. The basis of the practical part is the realization of the Marketing research. Reviewing of the secondary outputs analysis and prime data is necessary for effective company communication design and tools for communication mix.
Klíčová slova: communication strategy; marketing; marketing communication; brand; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 3. 2016
Datum podání práce: 15. 4. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57102/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: