Využití HTML5 pro tvorbu 2D her
Název práce: | Využití HTML5 pro tvorbu 2D her |
---|---|
Autor(ka) práce: | Dědek, Martin |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Ženíšek, Jan |
Oponenti práce: | Buchalcevová, Alena |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem práce je zpracovat možnosti využití HTML5 pro vývoj 2D her. Práce začíná teoretickou částí, kde jsou definovány základní pojmy a představeny technologie dostupné v HTML5, které jsou pro tvorbu her využitelné. Zde se práce soustředí hlavně na element canvas a možnosti herního ovládání. Na tento teoretický úvod navazuje stručný přehled nejpoužívanějších frameworků a knihoven. Všechny poznatky jsou uvedeny v kontext v praktické částí, která se zabývá vlastním návrhem a implementací jednoduchých her. Každá hra využívá jiný postup nebo technologii, popsanou v teoretické části. Jedna z her slouží jako ukázka práce s frameworkem Phaser. |
Klíčová slova: | DOM; Phaser; canvas; HTML5; JavaScript; hry; 2D; web |
Název práce: | Development of 2D games using HTML5 |
---|---|
Autor(ka) práce: | Dědek, Martin |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Ženíšek, Jan |
Oponenti práce: | Buchalcevová, Alena |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The main aim of this thesis is to introduce the possibilities of using HTML5 for developing 2D games. The thesis begins with a theoretical part that defines basic concepts and technologies available in HTML5 that are applicable to game development. The main emphasis is put on the use of element canvas and on creating game controls. This theoretical introduction is followed by a brief overview of the most widely used frameworks and libraries. Everything comes into practice in the practical part of the thesis that shows design and implementation of simple games. Each game uses different principles and technologies, so that most parts of the theory are presented. One of the games serves as an example of using the Phaser framework. |
Klíčová slova: | web; JavaScript; DOM; Phaser; canvas; 2D; games; HTML5 |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 13. 2. 2017 |
---|---|
Datum podání práce: | 31. 5. 2017 |
Datum obhajoby: | 13. 6. 2017 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/60667/podrobnosti |