Navržení obalového designu pro produkty papírenské firmy

Název práce: Navržení obalového designu pro produkty papírenské firmy
Autor(ka) práce: Hábová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khabirova, Maja
Oponenti práce: Phung, Hyu Nghia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá propojením obalového designu s firemní identitou. Popisuje postup jeho navržení s důrazem na propojení nápadité vizuální stránky s firemní image značky. Teoretická část uvádí tuto tématiku do širšího kontextu, zároveň ale konkrétně vysvětluje základní pojmy související s firemní identitou, obalovým designem a positioningem značky. Popisuje obecný postup práce s klientem při navrhování obalu pro značku na základě jejího positioningu. V praktické části je pak na příkladu navržení obalu pro papírenskou firmu řešeno, jak podpořit firemní identitu funkčním obalem.
Klíčová slova: logo; obal; papírenská firma ; positioning; obalový design; firemní identita; firemní image
Název práce: Designing a packaging design for paper products of a stationery company
Autor(ka) práce: Hábová, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khabirova, Maja
Oponenti práce: Phung, Hyu Nghia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis is about connecting packaging design with corporate identity. It describes the process of creating with an emphasis on connection between visual side and brand image. The theoretical part puts this theme into broader context, but simultaneously describes basic concepts related to corporate identity, packaging design and positioning. It tackles the general process of designing packaging for a brand on its brand positioning. In the practical part the options on how to design packaging connected with brand positioning are being discussed. There is also an example of the process of designing a packaging for a stationery company.
Klíčová slova: stationery company; positioning; corporate image; corporate identity; logo; packaging design; package

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 1. 2017
Datum podání práce: 3. 5. 2017
Datum obhajoby: 19. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60186/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: