Procesní uspořádání profesní organizace Multimedia Creative Team

Název práce: Procesní uspořádání profesní organizace Multimedia Creative Team
Autor(ka) práce: Bílková, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Lisý, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Multimedia creative team (MMCT) je studentská profesní organizace zabývající se tvorbou multimediálních výstupů na komerčním principu, která potřebuje vytvořit optimální procesní model, podle kterého bude schopna fungovat lépe než doposud. K tomu, aby bylo tohoto cíle dosaženo, bude využit rozbor pomocí SWOT analýzy a též vlastní zkušenosti autora, který je přímou součástí organizace a to v pozici managing directora. V této práci budou nejdříve popsány podobné organizace, následně bude detailně rozebrán Multimedia creative team, poté budou srovnány navzájem. V praktické části bude navržen nový procesní model pro MMCT, který bude ověřen pomocí případové studie, a vyjádří se k němu 2 osoby z praxe, které poskytnou určitá doporučení.
Klíčová slova: reklamní agentura; multimediální tvorba; procesní uspořádání organizace; organizační struktura; Proces; projektový management
Název práce: Process organization of a professional organization Multimedia creative team
Autor(ka) práce: Bílková, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Lisý, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Multimedia creative team (MMCT) is a students professional organization producing multimedia output for commercials. MMCT needs a new optimal process model, which would work better than the present one. To reach this goal will be used the SWOT analysis and also the experience of the author of this thesis, who is actually a managing director in this very organization. In this thesis organizations similar to this one will be described at first, then MMCT will be analyzed and afterwards all the organizations will be compared with MMCT. The practical part will design a new process model for MMCT, which will be verified by a case study. Also two persons from practice will comment this model and give some recommendations.
Klíčová slova: advertising agency; multimedia production; process arrangement organization; organizational structure; Process; poject management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 10. 2016
Datum podání práce: 15. 5. 2017
Datum obhajoby: 14. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59368/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: