Návrh a vyhodnocení efektivity facebookové a instagramové kampaně pro konkrétní internetový obchod

Název práce: Návrh a vyhodnocení efektivity facebookové a instagramové kampaně pro konkrétní internetový obchod
Autor(ka) práce: Ngo, Son
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá realizací a následným vyhodnocením Facebookové a Instagramové kampaně pro nově založený internetový obchod s dámskými oděvy Fajnfashion. V teoretické části se charakterizují sociální sítě jako nástroj online marketingu, představí se platformy, na kterých je kampaň postavená a stanoví se měřítka efektivnosti. V části praktické jsou data získaná z kampaně analyzována. V závěru se hodnotí úspěšnost kampaně a jsou navržena doporučení.
Klíčová slova: internetový obchod; internetový marketing; Instagram; Facebook; sociální média
Název práce: Proposal and evaluation of the effectiveness of Facebook and Instagram campaigns for a womenswear online shop
Autor(ka) práce: Ngo, Son
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the implementation and subsequent evaluation of Facebook and Instagram campaigns for a newly established online shop with women's clothing Fajnfashion. The theoretical part characterizes the social networks as a tool of online marketing, introduces the platforms on which campaigns are built on and provides tools to measure effectiveness. In the practical part, the data obtained from the campaigns are being analysed. In conclusion, the success of the campaign is being evaluated and recommendations are suggested.
Klíčová slova: online shop; internet marketing; Instagram; Facebook; social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2016
Datum podání práce: 12. 5. 2017
Datum obhajoby: 19. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58971/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: