Vyhodnocení úspěšnosti komunikačního mixu muzea voskových figurín v Praze

Název práce: Vyhodnocení úspěšnosti komunikačního mixu muzea voskových figurín v Praze
Autor(ka) práce: Mendlík, Matěj
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Švehlík, Luděk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na marketing služeb a marketing v zábavním průmyslu. Cílem práce je zjistit, který nástroj komunikačního mixu je schopen nejvíce navýšit návštěvnost muzea voskových figurín Musée Grévin. Výstupem práce je doporučení ve formě komunikačního plánu pro nadcházející období, který bude představen managementu Musée Grévin.
Klíčová slova: marketing; služba; zábavní průmysl
Název práce: Communication analysis of wax statue museum in Prague
Autor(ka) práce: Mendlík, Matěj
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Švehlík, Luděk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focusing on marketing, mainly on marketing of services and entertainment industry. The aim is to find, which communication tool is most successful in increasing the number of visitors of Musée Grévin. Outcome of the thesis is a communication strategy recommendation that will be presented to Musée Grévin management.
Klíčová slova: services; entertainment industry; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 12. 2015
Datum podání práce: 5. 5. 2017
Datum obhajoby: 13. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55689/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: