Výstavy a veletrhy jako nástroj marketingových komunikací

Název práce: Výstavy a veletrhy jako nástroj marketingových komunikací
Autor(ka) práce: Nováková, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Výstavy a veletrhy zaznamenávají v celosvětovém měřítku nepřetržitý růst. Představují prostředek, díky kterému dochází ke shromažďování lidí podobných či stejných zájmů na jednom určitém místě v předem vymezeném časovém prostoru. Představují osvědčený nástroj marketingové komunikace, který v souvislosti s okolním dynamickým, technologickým a technickým rozvojem bude v rámci ostatních nástrojů stále více v centru pozornosti. Cílem práce je provedení analýzy výstav a veletrhů z hlediska marketingových komunikací a možnosti jejich využití do budoucnosti. Praktická část je zaměřena na aplikaci teoretických znalostí na konkrétním příkladě společnosti Výstaviště v Lysé nad Labem. Záměrem tohoto úseku je zhodnocení výstaviště v Lysé nad Labem jako možného prostředku prezentace podnikatelů v regionu. Hlavním přínosem této bakalářské práce by mělo být zhodnocení výstav a veletrhů jako možného nástroje marketingových komunikací, analýza současné situace ve výstavnictví a zhodnocení výstaviště v Lysé nad Labem.
Klíčová slova: Výstaviště Lysá nad Labem; marketingové komunikace; veletrhy; výstavy
Název práce: Exhibitions and Fairs as a Tool for Marketing Comunication
Autor(ka) práce: Nováková, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Exhibitions and Fairs as a Tool for Marketing Comunication
Autor(ka) práce: Nováková, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2008
Datum podání práce: 28. 5. 2008
Datum obhajoby: 24. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9562/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: