Privátní značky v retailu

Název práce: Privátní značky v retailu
Autor(ka) práce: Dytrtová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek na českém trhu a předvším jakým způsobem jsou tyto značky vnímány spotřebiteli. Konkrétně je soustředěna na privátní značky vybraných maloobchodních řetězců působících na území České republiky. Hlavním cílem práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zhodnotit postavení privátních značek maloobchodních řetězců, z jakého důvodu jsou tyto značky spotřebiteli vyhledávány, popřípadě jaké důvody vedou k jejich odmítání. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a charakteristika sortimentu privátních značek vybraných řetězců. Praktická část obsahuje již samotný výzkum vnímání spotřebitele a také průzkum výrobců, kteří dodávají výrobky privátních značek živočišného původu. Následně jsou uvedena doporučení obchodním řetězcům.
Klíčová slova: retail; značka; spotřebitel; maloobchodní řetězce; privátní značka
Název práce: Private Labels in Retail
Autor(ka) práce: Dytrtová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with problematics of private labels on the Czech market and mainly how are these labels perceived among consumers. Primary is focused on private labels of chosen retail chains in the territory of the Czech republic. The main objective of this thesis is to evaluate how retail private labels are positioned on the market, why are customers searching for them and possibly why they might be rejected. The theoretical part defines essential terms and characterizes range of goods sell by chosen retail stores. The practical part is composed of the research how consumers perceive retail private labels, and research of producers supplying retailers with animal products private labels. This is followed by recommendations to retail chains.
Klíčová slova: retail; consumer; private label; retail chains; label

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 5. 2016
Datum podání práce: 17. 4. 2017
Datum obhajoby: 4. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57642/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: